fbpx

Google Ads

Vækst din virksomhed med Google Ads

Google er den ideelle platform til at fange den moderne, selvstuderende bruger. Få hjælp til at fange brugere der leder efter dit produkt eller service.

Hos AdHelp er vi Google Partner, hvilket betyder at vi lever op til en række krav omkring annonceeffektivitet, annonceforbrug og Google-certificeringer.

✔ Ingen binding ✔ Rekord-ROAS på 159x ✔ +40 mio på 2 år
✔ Ingen binding  ✔ Rekord-ROAS på 159x  ✔ +40 mio på 2 år
Google Partner

Hvad siger kunderne?

Resultater via Google ads

Case 1: 

Brugt beløb: 47.500,- 

Omsætning: 511.000,- 

Case 2:  

Brugt beløb: 44.000,- 

Omsætning: 390.000,-

Google ads

Google Ads annoncetyper

Shopping Ads

Billedeannoncer af produkter. Perfekt til webshops der vil være synlige.

Lokale kampagner

Annoncering for lokale virksomheder, f.eks. en håndværker eller detailbutik.

Search Ads

Søgebaseret. Vises til folk der søger på søgeord du annoncerer for.

Appkampagner

Annoncering for apps til telefoner og computere.

Youtube Ads

Google ejer Youtube. Interessant visuel marketingkanal til video.

Display Ads

Display kampagner kan blive vist på Googles partner sider.

Google Ads

Markedsføring på Google – og især Google Ads – er svært at komme udenom for nutidens virksomheder, når det gælder online markedsføring. Med sine mere end 3,9 mia. daglige søgninger er det verdens største søgeplatform.

Googles formål er at vise den mest relevante information til forbrugeren, hvorfor det også er Google man spørger til råds, når der opstår et behov og man ønsker et hurtigt og relevant svar. Derfor har du som virksomhed netop mulighed for at fange forbrugeren, når behovet opstår, ved hjælp af Google Ads. Og det gør annoncering på Google meget effektivt.

Google Ads kan nemlig hjælpe din virksomhed med at være en af de første forbrugeren ser, når forbrugeren har lavet sin søgning. Det kunne eksempelvis være, hvis forbrugeren har brug for et par nye sko til sommeren eller en sommerferiedestination.

Markedsføring på Google

Markedsføring på Google er utroligt relevant for virksomheder i tiden. Ved hjælp af Google Ads-markedsføring har du mulighed for at blive set før dine konkurrenter, når dine potentielle kunde søger efter dine produkter eller ydelser.

Annoncering på Google fungerer således, at du betaler hver gang du får et klik på dine annoncer – altså ikke hver gang din annonce bliver vist. Det betyder, at hvis din annonce ikke bliver klikket på, så kræver Google ikke, at du betaler. Det betyder med andre ord at selvom der ikke bliver klikket ind på netop din annonce, så har du alligevel opnået gratis eksponering. Det er endnu en grund til, at Google Ads-markedsføring er effektivt.

Som svar på din Google søgning, vil du som det første se tre annoncer og, hvis det er relevant, produkter fra Google Shopping. (Se billede). Først derefter vil de organiske resultater blive vist og i langt de fleste tilfælde vil “søgetageren” allerede have klikket sig ind på en side inden. Derfor er det vigtigt at benytte Google Ads til at være én af de første, som kommer frem.

Hvordan kommer man højt på Google Ads?

Vi får tit spørgsmålet “Hvordan får jeg en højere placering på Google end mine konkurrenter?”.

Svaret er ganske simpelt. Googles formål er at vise det mest relevante til en given søgning, og derfor er relevans også én af de parametre Google måler din virksomhed på, når det kommer til AdWords-markedsføring.

Ved brug af Google Ads får du tillagt en såkaldt “Ad rank score”, og det er denne score som bestemmer din placering i forhold til dine konkurrenter.

Scoren bliver givet på 2 parametre; CPC x Quality Score. CPC står for “Cost Per Click” og er den pris, som du vil betale for ét klik. Quality Score ligger mellem 1-10, og siger noget om, hvor høj kvalitet din annonce har.

Den er bestemt på baggrund af annoncens forventede CTR, annoncerelevans og din landingsside. Disse 3 parametre bliver vurderet som værende enten under middel, middel eller over middel.

Er det det største budget, som kommer højest på Google?

Dette er en misforståelse vi ofte møder. Din eksponering på Google afhænger af 2 ting nemlig CPC x Quality Score. Det betyder, at du kan have en rigtig høj klikpris (CPC), men stadig ikke komme øverst på Google, fordi du har en lav Quality Score.

Hjælp til Google Ads

Ad rank - budgivning

Virksomhed A:
CPC: 10
Quality Score: 3
Ad Rank: 30


Virksomhed B:
CPC: 5
Quality Score: 8
Ad Rank: 40

I dette tilfælde vinder Virksomhed B, selvom deres CPC er 50% lavere end Virksomhed A. 

Så det vigtigste er, at du som virksomhed sørger for at få en høj Quality Score. 

Dertil kommer, at virksomheden med det store budget ikke er interesseret i at betale mere end, hvad kunden egentlig er værd. 

Det gør, at du som lille virksomhed sagtens kan være med.

Få hjælp af et Google Ads-bureau

Ønsker du hjælp til online markedsføring, f.eks. til markedsføring i Google? Hos AdHelp er vi certificeret “Google Partner”. Som Google Ads partner bureau er vi specialiseret i at hjælpe virksomheder som din.

Vi tager gerne en uforpligtende snak med dig om din virksomheds situation. Vi er specialister i annoncering på Google og kan derfor både hjælpe med AdWords-rådgivning samt skabe resultater ved hjælp af Google Ads.

Kontakt os allerede i dag – så hører du fra os hurtigst muligt.

Annoncering på Google skaber synlighed

Hos Adhelp hjælper vi virksomheder med at opnå øget synlighed ved hjælp af annoncering på Google. Det sker i høj grad via dine annoncer, kampagner og andre muligheder, som du kan benytte for at skabe øget synlighed på dit produkt eller service. Synlighed er vejen til flere salg, da kunderne ikke har mulighed for at benytte sig af dit tilbud, hvis de ikke kender til eksistensen af dette.

Google er verdens førende søgemaskine, og er derfor den ideelle platform til online annoncering. Her er nemlig tale om en digital virksomhed af gigantisk størrelse, som spiller en væsentlig rolle i de flestes hverdag. Her bliver potentielle kunder præsenteret for dine annoncer, når de benytter sig af nogle af de mange tjenester, som google udbyder.

Der er dog stor konkurrence på dette område. Derfor er det vigtigt, at man allierer sig med en erfaren samarbejdspartner, når man har besluttet sig for at anvende AdWords-markedsføring, som et værktøj, i virksomhedens samlede online markedsføring.

Dette får du hos AdHelp, som er et online marketing-bureau, som giver dig en samlet strategi på din markedsføringsstrategi online. Her har vi hjulpet en lang række virksomheder med at opnå øget vækst ved hjælp af den rette strategi indenfor digital markedsføring.

Kontakt os og hør mere om Google Ads-annoncering, og hvordan vi kan hjælpe, så I kan opnå øget synlighed med reklame på google. Vi har lang erfaring på dette felt, og vores dygtige, erfarne og hjælpsomme medarbejdere står klar til at hjælpe jer, så jeres kampagne kan blive en succes. Både ved hjælp af kompetent Google Ads-rådgivning og effektiv eksekvering på den planlagte strategi.

Få kompetent AdWords-rådgivning

Mulighederne er mange, når det kommer til AdWords-markedsføring. Som Google Ads-partner bureau er AdHelp specialiseret i at hjælpe virksomheder med at opnå overblik over disse muligheder og vælge den mest hensigtsmæssige strategi. Vi tager udgangspunkt i din virksomhed og i jeres ønsker til kampagne. 

Med mange års erfaring indenfor de forskellige områder, som tilsammen dækker over digital markedsføring, er vi klædt rigtig godt på til at hjælpe jer med Google Ads-rådgivning, at vælge den rette strategi og få eksekveret herpå.

Lad os hjælpe jer med at øge jeres omsætning med Google AdWords-markedsføring og de mange andre muligheder indenfor dette felt. Hos AdHelp får din virksomhed tilknyttet en fast markedsføringskonsulent, som er specialiseret i at hjælpe virksomheder med at skabe vækst ved hjælp af digital annoncering, SEO og andre elementer, som tilsammen giver jer en vellykket kampagne. 

Google Ads, Facebook, Instagram, Youtube og alle de andre søgeplatforme, sociale medier og andre digitale platforme giver virksomheder unikke muligheder for at foretage målrettet markedsføring, som rent faktisk fører til flere salg. Vi hjælper virksomheder med at anvende værktøjer som Google Ads, Shopping Ads eller Search Ads til at sikre, at jeres budskab når ud til jeres målgruppe.

Bevar overblikket med et AdWords-firma

Google AdWords er det gamle navn for Google Ads, men essensen er den samme. Der er tale om markedsføring på Google i form af en onlineannonceringsplatform, som er udviklet af Google. Her findes der en række fordelagtige muligheder for virksomheder, som kan byde på at vise korte annoncer, tilbud eller anden annoncering til platformens brugere.

Med annoncering på Google får du en unik mulighed for at nå ud til potentielle kunder. De rammes af din annoncering, når de søger efter virksomheder som din i Googles søgemaskine, bliver vist på Google Maps og mange andre muligheder i Google Ads. Effektiv markedsføring i Google kan derfor øge din virksomheds synlighed betragteligt. 

Mulighederne synes uendelige indenfor Google Ads og markedsføring på Google, og her er det egentlig også kun fantasien, som sætter grænserne. Med AdHelp ved jeres side får I AdWords-rådgivning og -hjælp af en kompetent Google AdWords-virksomhed som samarbejdspartner. Vi sørger for, at I kan transformere jeres kampagne til faktiske salg og bl.a. anvende Google Display-annoncer til at skabe endnu mere vækst. 

Få din helt egen Google Ads-konsulent

Hos AdHelp får jeres virksomhed tilknyttet en fast marketingspecialist – jeres helt egen Google Ads-konsulent. Vi ser det store billede, når det kommer til online markedsføring. Derfor kan vi hjælpe jer med alle de nødvendige aspekter, som tilsammen skaber en succesfuld strategi for markedsføring online, bl.a. i form af Google-markedsføring. 

Hos Adhelp har vi to afdelinger i Danmark, som ligger i henholdsvis Aalborg og Herning. Herfra hjælper vi bl.a. kunder, der ønsker et samarbejde med et Google AdWords-bureau. Det gælder bl.a. virksomheder med brug for et Google Ads-bureau i Aalborg eller hjælp til Google Ads i Herning. Men selvfølgelig også virksomheder i resten af landet.

Vi ser din digitale strategi i et holistisk perspektiv, hvor vi sørger for, at der er samspil mellem de forskellige aspekter af dette felt. Vi opbygger derfor vores løsninger, så der er synergi mellem hjemmeside, content, SEO og markedsføring. Det ene fungerer ikke uden det andet, så lad en erfaren Google AdWords-virksomhed varetage din online markedsføring. 

Er du på udkig efter et Google Ads-firma eller en Google Ads-konsulent, er du meget velkommen til at kontakte os. På vores hjemmeside finder du en kontaktformular, hvor du kan efterlade dit telefonnummer. Så vil en AdWords-konsulent herefter kontakte dig, så I kan tage en ganske uforpligtende samtale. Her vil vi spørge kort ind til jeres virksomhed, jeres behov for markedsføring på Google, tidligere strategi og så videre. 

Ud fra denne information kan vores AdWords-konsulent fortælle jer mere om jeres muligheder for at lade AdHelp stå for jeres online markedsføring. Og hvordan I kan opnå øget synlighed, flere salg og hermed øget vækst.

Skab vækst via Google

Hør mere om dine muligheder med Google Banner Ads og andre former for Display-kampagner, som kan øge din virksomheds synlighed online. Med Google Display Ads får du en unik mulighed for at målrette din markedsføring på Google. 

Vi har en masse erfaring med at hjælpe virksomheder med at definere deres målgruppe og lancere kampagner, som er målrettet disse forskellige målgrupper. Hermed giver Display Ads virksomheder en hel unik kanal for digital markedsføring. Denne strategi kan føre til høj vækst, hvis den anvendes rigtigt – og det kan et Google AdWords-firma hjælpe med. 

Kontakt AdHelp i dag og lad et erfarent Google-marketing bureau stå for at styrke din virksomheds online tilstedeværelse. Hos os får du en skræddersyet og gennemtænkt løsning, som indtænker alle aspekterne i din markedsføring på nettet.

Bliv kontaktet

Cookie consent

Vi bruger cookies for at sikre dig den bedste oplevelse på vores side.